يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۲ ب.ظ
۰

اموزش بالون مینیون

استراتژی حمله با بالون و مینیون


یکی از رایج ترین حملاتی که در بازی صورت میگیره استفاده از ترکیب بالون(balloon) و مینیون (minion) هست که اکثر بازیکنان سطح بالای دنیا از اون استفاده میکننو برای به دست آودن منابع و کاپ(trophy) بسیار کاربرد داره.به ادامه مطلب مراجعه نمایید


استفاده از این استراتژی بسیار کم خرج و سریع می باشد.زیرا ساخت بالون هزینه ای همانند هزینه ی ساخت غول (giant) دارد و مینیون نیز بسیار کم هزینه و سریع است.(باید توجه داشته باشید که ساخت مینیون به وسیله ی dark baracks صورت میگیرد)


اطلاعات کلی


حمله با این استراتژی به شما کمک می کند که حمله هایی سنگین و اغلب 100% یا همون 3 ستاره رو بگیرید و از این رو برای کلن وار هم کاربرد دارد.


سرعت بالون در حمله 10 میباشد ولی سرعت مینیون 32 است و از این رو سریع ترین سرباز بازی محسوب می شود و از طرفی فضای مورد نیاز مینیون 2 است و شما می توانید تعداد زیادی از آن ها را برای حمله با خود ببرید.


اولویت حمله کردن بالون ها وسایل دفاعی است و مینیون ها هم هر چیزی که نزدیکشان باشد و بالون ها جای می گزارند تخریب می کنند




استراتژی حمله


بالون و مینیون نیرو های هوایی هستند و توپ ها و خمپاره ها (mortar and canons) روی آن ها تاثیری ندارند. بد ترین دشمن این استراتژی ایر دیفنس ها (air defense) ها هسنتد پس باید قبل از هر کار سعی کنیم تخریب این ساختمان ها را اولویت قرار بدیم.در غیر این صورت به سرعت حمله ما شکست می خورد.همچنین ارچر تاور (archer tower) و (wizard tower) ها هم می توانند مینیون ها رو به سرعت نابود کنند.


همچنین باید در نظر گرفت که استفاده از اسپل هم مهم است و پیشنهاد من استفاده از طلسم خشم (Rage Spell) و شفادهنده (Healing Spell) است.



خب برای شروع حتما کلن کستل حریف رو خالی کنید و بعد از خالی کردن جوری بالون هارو خالی کنید که بتوانند به راحتی به ایر دفنس برسند و اون رو خراب کنند،پس از خراب شدن لایه اول دفاعی دشمن می توانید مینیون هارو توی مپ خالی کنید کنید تا بقیه ساختمان هارو خراب کنند.


یک ایده دیگر هم اینه که اول مینیون هارو بفرستین تا ایر دیفنس مشغول آن ها شود و بالون ها به راحتی به آن برسند.


هنگام نزدیک شدن بالون ها به ایر دفنس می تونید از rage spell و هنگامی که بمب هوایی (air bomb) به بالون ها برخورد کند از healing spell استفاده کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی