يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۳۶ ب.ظ
۰

چند نکته برای محافظت از منابع

بعد از آپدیت دسامبر،دیگر شیلد رایگانی وجود ندارد.پس ما برای محافظت هرچه بیشتر منابع چکار باید بکنیم؟


در این پست میخواهم به شما مفید ترین نکات را برای محافظت بهتر از دهکده تان ارائه دهم برای ادامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید


سنگ قبر های بیستان را بر ندارید


قبل از آپدیت،این مهم بود که سنگ قبر ها را بعد از حمله یک فرد بردارید تا به بازیکنان دیگر نشان دهید که بیس شما فعال و تله هایتان برای ترساندن شخص مقابل تجهیز شده اند.اینکار موجب میشد که تمایل فرد برای حمله به تاون هال بیرون شما و دادن یک شیلد رایگان به شما بیشتر شود.از آنجا که دیگر نمیتوان این کار را انجام داد،شما میخواهید کسانی که به طور نامناسب اتک میزنند را زودتر از حمله کسانی که خوب اتک میزنند جذب کنید.پس آن سنگ قبر هارا نگه دارید.


اگر تاون هال شما در مرکز قرار ندارد،مطمعن شوید که کلن کسل شما آن را پوشش می دهد.


این کار حریف را مجبور میکند تا نیرو های بیشتری را بکار گیرد در نتیجه شما شیلد دریافت میکنید.در غیر این صورت طرفداران تروفی سعی خواهند کرد نیرو هایشان را حفظ نمایند و به سادگی فقط با آرچر کوئین تاون هال شما میتواند منهدم شود.


لازم است شما مطمعن شوید که آنها بیش از 1/3 حداکثر فضای کمپ های شما را استفاده میکنند،در این صورت به شما شیلد تعلق میگیرد.


معادن خود را بیرون بگذارید!


شما به شیلد نیاز دارید،اینطور نیست؟شما میخواهید توسط افراد ضعیف مورد حمله قرار بگیرید،اینطور نیست؟پس شما باید معادن خودتان را بیرون بگذارید.چرا؟چون این کار موجب جذب افرادی میشود که با بربر و آرچر اتک میزنند، کسانی که فقط قسمت خارجی بیس شمارا برای زدن معادن میزنند.


برای اینکه اینکار عملی شود شما باید مقداری از موجودی خود را در معادن نگه دارید،همه ی آنها را خالی نکنید!


آنها به معادن شما حمله خواهند کرد و همچنین به شما شیلد خواهند داد!


اینکه شما توسط بربر و آرچر مورد حمله قرار بگیرید خیلی بهتر از آن است که شما توسط استراتژی (GoWIPe)مورد حمله قرار بگیرید.


دریل های دارک الکسیر خود را نیمه محافظت شده قرار دهید


دریل های دارک الکسیر خود را پشت معادن طلا و الکسیر و ساختمان های غیر دفاعی دیگر قرار دهید.چرا؟چون اشخاص ضعیفی که به شما حمله میکنند دوست دارند به راحتی دارک الکسیر به دست بیاورند،کسانی که حتّی نمیدانند چگونه مقدار دارک الکسیر داخل دریل را محاسبه کنند پس آنها بدون در نظر گرفتن اینکه دریل دارک الکسیر شما خالی است به شما حمله خواهند کرد.


قرار دادن دریل ها در حالت نیمه محافظت شده به شما اطمینان میدهد که کسانی که به شما حمله میکنند به راحتی و فقط با تعداد کمی نیرو دریل های شما را منهدم و فرار نمیکنند،در نتیجه بجای نیرو های زیادی که حریف شما به کار میگیرد و تعدادی از ساختمان هایتان را تخریب میکند،شما یک شیلد دریافت میکنید.


تعداد بیشتری از ساختمان های غیر دفاعی (به جز معادن) خود را در قسمت های خارجی تر و بیرون از منطقه پوشش ساختمانهای دفاعی قرار دهید.


این کارِ کسانی که حمله میکنند را آسان میکند تا به سادگی با استفاده از آرچر ها بیس شمارا 50% کنند و اگر آنها کم آسیب دیدند به شما یک شیلد بدهند.این دقیقا همانند زمانیست که بازیکنان کلبه های کارگران خود را در گوشه های بیسشان قرار می دهند تا در وار موجب اتمام زمان حمله شوند.امّا نکته اینجاست که به کسانی که به شما حمله میکنند کمک کنید تا به آسانی بیس شمارا 50% کنند.چرا؟چون اگر یک بازیکن ببیند که بیس شما به آسانی با استفاده از متداول ترین نیرو ها همانند استراتژی های Barch,BAM,Gibarch پنجاه درصد میشود،تمایل بیشتری برای حمله به شما خواهد داشت و شما هم حتما میخواهید که این نوع بازیکنان را برای حمله به دهکده خودتان جذب کنید،نه کسانی که برای به دست آوردن منابع از استراتژی هایی همانند GoWiPe استفاده میکنند.


از در امان بودن تاون هال خود اطمینان حاصل کنید!


به یاد داشته باشید،در آپدیت جدید یک تاون هال دارای مقداری از منابع شما می باشد که این مقدار نسبت به گنجایش مخازن طلا و الکسیر شما متغیر است و همچنین تاون هال شما در این آپدیت دارای ¼ مخزن دارک الکسیر است.پس از پوشش تاون هالتان توسط ساختمان های دفاعی اطمینان حاصل کنید.


محافظت از مخزن دارک الکسیر خود را فراموش نکنید!


مخزن دارک الکسیر هنوز هم مخزنی مورد توجه کسانی است که حمله میکنند.آنها حتما در آپدیت جدید به زدن تاون هال نیز علاقه پیدا کرده اند،اما مخزن دارک الکسیر هنوز بیشتر از تاون هال مورد علاقه کسانی که حمله میکنند است.


نگران نباشید اگر تاون هال و مخزن دارک الکسیر شما امنیت بیشتری نسبت به مخزن طلا یا الکسیرتان دارد!


در آپدیت جدید محافظت یکسان از مخازنتان که به صورت پراکنده هستند دیگر امری غیر ممکن است.موضوع فقط این نیست،خیلی از بازیکنان فراموش میکنند که مخازن طلا و الکسیر دیگر مقدار کمی از منابع را برای غارت درون خود باقی میگذارد.

ارند.پس آنها خیلی کم ارزش دارند.این به این معنی است که شما مجبور به محافظت از همه چیز در مرکز بیس خود نیستید.اگر شما همه ی مخازن و تاون هال خود را در مرکز قرار دهید،من میتوانم به شما بگم که بیس شما زیاد خوب نیست.چرا؟چون اینکار به این معنی است که مرکز بیس شما خیلی بزرگ است و بیس هایی که مرکز های بزرگی دارند برای حمله خیلی آسان هستند و همچنین اتک های قوی (منظور حمله با بربر و آرچر نیست) را به خود جذب میکنند،و پوشش کمی نیز دارند(زیرا ساختمان های دفاعی فاصله شان زیاد است).


کلبه های کارگرانتان باید بیرون باشد


(مگر اینکه شما برای پر کردن حفره های مپتان به آنها احتیاج داشته باشید  تا به عنوان طعمه ای برای وال برکر ها استفاده کنید).کلبه های کارگران کوچک و شکننده هستند که برای کسانی که حمله میکنند عالی است تا درصد خرابی که به شما وارد میکنند را بالا ببرد چون شما میخواهید دهکده تان 30% تخریب شود تا شیلد بگیرید،پس برای چه باید از کارگران محافظت کنیم؟


این ها نکاتی بود برای محافظت هرچه بیشتر از منابع.


من امیدوارم این آموزش به شما کمک کند نتیجه های بهتری در دفاع از دهکده تان بگیرید و مقدار کمتری از منابع شما غارت بشود.ممنون به خاطر گذاشتن وقتتان برای خواندن این مقاله.

⭕️هر گونه کپی برداری از اینجا ممنوع می باشد. جهت کپی پست کانال را با ذکر منبع کپی کنید⭕️

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی