يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۵۳ ب.ظ
۰

اموزش اتک با گولم هوگ

مزایای حمله GoHogs

*حمله ای فوق العاده قدرتمند.

*جاینت بمب ها زیاددر برابر استراتژی GoHogs موثر نیست .

*حمله سریع، لازم نیست که نگران زمان حمله بازی باشید.به ادامه مطلب مراجعه نمایید

معایب حمله GoHogs

*ورود به پایگاه حریف توسط گولم و بربرین کینگ برای نفوذ به مرکز کمی طول می کشد و نمی توان هدایتشان کرد تا جایی که اگر والبریکر هم بکار ببریم ممکنه آنها گرفتار یک دیوار شوند و مشغول خراب کردن دیوار شوند و به سختی مسیر را پیدا کنند.

*پیاده کردن هاگ ریدر ها سخت است و باید محل خوب برای آن پیدا کرد.

*این استراتژی بد کار می کند برای نقشه های حریفی که ساختمان های دفاعیش در مرکز باشد.

ترکیب استراتژی GoHogs

یک ترکیب خاص برای شما وجود ندارد. شما نیاز دارید اولا به لول بالای سربازانتان برای نتیجه بهتر و بعد از چندین حمله مختلف شما می توانید تعداد سربازانی را که می خواهید تعیین کنید و زیاد کار سختی نیست این مرحله ، کار سخت ما حمله موفق است !

تعداد نیرو هایی که اختیاری می توانید ببرید :

10 تا 30 عدد هاگ ریدر - 1 تا 3 عدد گولم - 1 تا 5 عدد جاینت - 4 تا 12 عدد ویزارد - 2 تا 8 عدد والبریکر - 6 تا 14 عدد بربر و آرچر .

طلسم خشم و طلسم شفا دهنده 2 تا 3 عدد .

نیرو های داخل کلن کسل : 5 عدد هاگ ریدر / 1 عدد پکا / 2 عدد ویچ / والبریکر و ...

تفکرات ما در مورد سربازان که چه کنند :

گولم و ویزارد تا چه اندازه می توانند با هم نفوذ کنند ؟

جاینت چگونه حمله کند ؟

والبریکرها در مورد سطح دیوارهای حریف چگونه عمل کند و سطح دیوارهای حریف چقدر است ؟

بربر ها و آرچرها هم برای مقابله با نیروهای داخل کلن کسل حریف بکار رود.

راهنمای کامل استراتژی حمله GoHogs

همانطور که گفتیم استراتژی مزبور بیشتر برای تاون هال 8 می باشد ، توصیه ما این است که حملات خود را روی پایگاه هایی کنید که تجهیزات دفاعی خیلی بالا نداشته باشند و یا در هسته مرکزی نقشه ، ساختمان های دفاعی متمرکز نباشد.

در زیر نقشه های خوب و مناسب حمله با این استراتژی را مشاهده می نمایید :


شروع حمله GoHogs :

در ابتدا سعی کنید که نیرو ها و تجهیزات دشمن را فریب دهید که چند راه کار برایتان پیشنهاد میکنم :

  اگر شعاع حفاظتی کلن کسل حریف ، دهکده را پوشش نداده است 2 عدد جاینت برای بیرون کشیدن نیروهای کسل دشمن پیاده کنید تا بیرون بریزند.

  اگر شعاع حفاظتی کلن کسل حریف داخل دیوار است و دهکده را پوشش داده است 1 یا 2 عدد هاگ ریدر نزدیک تجهیزات به کلن کسل حریف رها کنید تا نیروهای داخل کسل دشمن بیرون بریزند.


  اگر کلن کسل حریف داخل دیوار باشد و ایردیفنسی هم آنرا پوشش نداده باشد ، شما می توانید از 2 تا 5 عدد بالون برای این کار استفاده کنید و نیروهای کسل حریف را بیرون بکشید.


پس از این کار ها ، کار بعدی نابودی آنها است . بهترین کار این است که نیروهای کسل دشمن را به سمتی بکشید که از آنجا حمله تان را شروع می کنید، گولم را پیاده کنید که آن به مثل یک تانکر عمل می کند و نیروهای کسل را هم مشغول می کند ومشغول شلیک به گولم می شوند حالا پشت نیروهای کسل حریف جادوگران را پیاده می کنیم که آنها مورد اصابت قرار نمی گیرند حالا بربر و آرچرها را پیاده می کنیم.


پس از این عمل با تمام سربازهای باقی مانده ویزارد را بصورت قیفی شکل پیاده می کنیم و اگر نیروها را نقطه ای پیاده کنیم خود سربازها این آرایش را به خود می گیرند - تجهیزات دفاعی حریف مشغول به تیراندازی به گولم ها می شوند و وقتی لایه دفاعی اول فروریخت نوبت بربرین کینگ است که وی را وارد کنیم تا به سمت مرکز برود و با پشتیبانی ویزارد ها ، توجه کنید که اگر بربرین کینگ را زودتر پیاده کنید ، نقشه را دور می زند و به سمت اطراف می رود و هدف ما حرکت وی به سمت مرکز است ، شما می توانید در این زمان هم از طلسم شفا دهنده نیز استفاده کنید تا نیروها جان تازه ای بگیرند ، مخصو صا گولم که احتیاج شدیدی به آن داریم.


در حالی که گولم و بربرین شاه زیر آتش هستند ، 1 یا 2 عدد جاینت ها را بیشترین آسیب را می رسانند رها می کنیم و این ها هم برای ما نقش سپر بلا را دارند ! ، 1 تا 4 تا هاگ ریدر در منطقه رها شده غول الزامی است چرا که غول ها زیر آتش هستند و جان هاگ ریدر های ما نیز در امان است .می توانیم این عمل را از چهار تا چهار تا از از هاگ ریدر و از یکطرف طرف اجرا میکنیم 2 غول و یا گولم و وقتی که آنها زیر آتش هستند ، 1 تا 4 عدد هاگ ریدر ، اینجوری اگر به جاینت بمبی هم برخورد کردند خسارت کمتری وارد می شود و هاگ ریدر های کمتری از ما خسارت و یا کشته می شوند.

طلسم شفا دهنده را هم فراموش نکنید و به جا و به موقع از آن استفاده کنید که الزامی است و نیروهای ناخوش را شفا می دهیم !



بومب !!! حریف سه ستاره شد!!!!

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی