شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۵۱ ب.ظ
۲

آموزش اتک با هوگ

   اموزش اتک با هوگ

گرازسوار از جمله نیرهایی است که در ابتدا فقط ساختمان های دفاعی دشمن را هدف قرار می دهد و به وسیله اکسیر سیاه (Dark Elixir) ساخته می شود.برای ادامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید




   گرازسوار (hog rider) بدون توجه به سطح دیوار، می تواند از روی آن بپرد ولی نمی تواند راه را برای نیروهای دیگر باز کند. اگر می خواهید سربازانی را برای پشتیبانی از آنها استفاده کنید، حتما از دیوار شکن (Wall Breaker) استفاده کنید.


   برای حمله با گرازسوار  شما می توانید از همان روش حمله با باربارین (Barbarian) یعنی استفاده از تعدادی زیادی از آنها به صورت همزمان استفاده کنید زیرا استفاده از تعداد بالایی از hog rider ها بسیار کارآمد و موثر می باشد. فقط برای داشتن ارتشی از hog rider شما مقدار نسیتا بالایی دارک اکسیر می خواهید. مثلا برای ساخت ۳۰ عدد از آنها ۱۳۵۰ دارک اکسیر نیاز دارید.


   

برای رها کردن گرازسوار ها در روستای دشمن ابتدا نیروهای داخل clan castle و در صورت توان hero ها را نابود کنید. سپس از طرفی حمله کنید که hog rider ها سریع به سلاح های سنگین دشمن مثل martar برسند و آنها را نابود کنند.


   از گرازسوار (hog rider) می توانند مانند غول (Giant) برای منحرف کردن ساختمان های دفاعی دشمن استفاده کرد. هم سلامتی مناسبی دارند و هم سرعت خوبی. برای مثال برای حملات ترکیبی که انجام می دهید چند hog rider را به عنوان طعمه همراه داشته باشید.


   در حملاتی که با ارتش hog rider انجام می دهید حتما از طلسم شفا دهنده (Healing Spell) استفاده کنید چون برای hog rider ها بسیار و به شدت موثر است.


   برای بیرون کشیدن و منحرف کردن نیروهای clan castle دشمن، بهترین گزینه استفاده از hog rider است. بطوریکه ۱ یا ۲ تا از آنها را طوری رها کنید که به نزدیک ترین نقطه تا clan castle برسند. سپس کم کم با کمک نیرو های دیگر مثل باربارین یا همان hog rider آنها را به یک گوشه بکشانید و همه ی آنها را نابود کنید. این استراتژی برای حملات clan wars بسیار مناسب است.


   از روش بالا می توانید برای منحرف کردن پادشاه باربارین (Barbarian King) یا ملکه کماندار (Archer Queen) نیز استفاده کنید.

نظرات (۲)

    • پاسخ:

      ممنون نظر لطف شماست
    • پاسخ:

      ممنون نظر لطف شماست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی