يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۴۴ ق.ظ
۳

چگونه یک لیدر خوب باشیم؟؟

کلن واقعی دیدم. کلنی وجود داشت که اعضاش تون هال هایی با لول های ۴ تا ۹ رو شامل میشدن.به ادامه مطلب مراجعه نمایید.....

درحالی که عضوی با تون هال لول ۴ زیاد قوی نیست، اما بخاطر حمایت های بقیه ی اعضا (منظورم راهنمایی ها هست) میتونست به احتمال صد در صد هر رقیبی با همین لول تون هال رو شکست بده. (به خاطر آگاهی هایی که کسب کرده بود.) در همین کلن دو عضو با تون هال لول ۷ وجود داشتن که هیچی بلد نبودن! یکی از اونا حتی دیوار شکن لول یک داشت! به هر حال بعد از این که در کلن قرار گرفتند، با راهنمایی گرفتن از سایر اعضا راه درست رو در پیش گرفتن و خیلی زود تبدیل به سرسخت ترین اعضا شدن.

نکته ی آخر: به هر بازیکن به عنوان یک سلاح نگاه کنید که قراره باهاش به دشمن حمله کنید. یک تانک و یک تفنگ بادی با هم فرقی ندارن اگه هر دوتا خطا بزنن. وظیفه ی شما به عنوان لیدر کلن اینه که به هر عضو نشون بدید چطور از حداکثر ظرفیتش برای حمله استفاده کنه. این نکته رو هم بدونید که بازی برای شما در کلن وار حریفی رو انتخاب میکنه که لول های اونها تقریبا با شما برایر باشه. بنابراین اگر شما دارای کلنی باشید که تمام اعضا دارای تون هال لول ۴ باشند و در آخرین سطح ارتقای خودشون باشند، شک نکنید که همیشه پیروز میشید چون حریف متناسب با لول شما انتخاب میشه و به دلیل آپگرید های بهتر شما پیروز میشید.


رهبری کردن اعضا:

در این مرحله فرض میکنیم که شما اعضای خوبی پیدا کردید و دیگه وقت این شده که بهشون نشون بدید که باید چکار کنند. اینجاست که تجربیات شما به کار میاد. بهترین راه برای نشان دادن اینکه اعضا چکاری کنن اینه که اون کارو خودتون انجام بدید تا یاد بگیرن. مسایل زیادی هست که باید به یک بازیکن تازه کار یاد داد اما مهمترین نکته ها اینا هستن: خالی کردن کلن کسل حریف، پیدا کردن نقطه ضعف حریف، ایجاد یک بیس دفاعی برای کلن وار. همچنین در نظر داشته باشید که باید توضیح بدید چرا کاری باید انجام بشه و فقط نباید بگید فلان کار باید انجام بشه. (برای مثال، به اعضا نگید که سربازای کلن کسل حریف رو با آرچر محاصره کنن تا بهترین تاثیرو داشته باشه، در عوض بگید بیشتر سربازای مدافع داخل کلن کسل حریف دارای splash damage هستند و پخش کردن سربازا باعث کاهش تاثیر حمله ی سربازای حریف میشه.) این کار باعث میشه خود بازیکن این مساله رو درک کنه و به راه حل برسه (که در اینجا راه حل محاصره با آرچر هست) و مشکلات بعدی رو بدون کمک گرفتن حل کنه.


 در نظر گرفتن انتظارات:

یکی از مهترین جنبه های وجود کلن اینه که هرکس سهمی از کارها رو انجام بده. درسته که لیدر و الدرها میتونن از پس این کار بربیان اما کارها خیلی ساده تر مشه اگه همه مشارکت کنن. اگر همونطور که قبلا گفتیم اعضا تابع لیدر باشند، همه برای بهتر شدن کلن تلاش میکنن. به همین دلیل هر انتظاری رو که از هر عضو دارید به روشنی بیان کنید. همینطور که کلن درحال پیشرفته، افرادی که فراتر از حد انتظار عمل کردن رو ارتقا بدید. نظر شخص من برای الدر شدن این فرموله که شاید به نظر خیلی افراد درست نباشه. هر عضوی که در رتبه بندی کلن عدد بالاتری رو داشته باشه الدر میشه. این باعث ترغیب و تشویق اعضا و برآورده شدن انتظارات میشه.


 پرهیز از عجله:

توقع نداشته باشید که ظرف دو هفته با کلن های برتر دنیا رقابت کنید چون امکان پذیر نیست. به قول معروف رم در یک روز ساخته نشده پس عجله نکنید. اینکه یک کلن فعال بعد از دو ماه فقط ۲۵ عضو داشته باشه کاملا طبیعیه. به خاطر داشته باشید که یک کلن وار با ۱۵ عضو در برابر ۱۵ عضو بسیار مدیریت ساده تری داره چون میتونید برای هر عضو در ذهنتون حساب باز کنید و نقشه هارو کاملا در نظر بگیرید. یادتون باشه که شما برای پیروزی نیاز به اعضای زیاد (مثلا حتما ۵۰ عضو

) ندارید پس اعضای غیر فعال و حرف گوش نکن رو برای بهتر شدن کلن حذف کنید. (شیوه ی شخصی من اینه که هرکس این شانسو داره که در جنگ کاری رو انجام بده. بنابراین اگر عضوی نه درخواست نیرو داده و نه دونیت کرده، اما تونسته در جنگ از پس خودش بر بیاد، واقعا با بودنش خسارتی رو به کلن وارد نمیکنه و میشه بعدا درموردش قضاوت کرد. اما کسی که در وار خراب کاری کنه و برخلاف تمام کمک ها پیشرفتی نکنه و حتی حمله نکنه، کیک میشه.) فقط اعضایی رو در کلن نگه دارید که این پتانسیل رو دارن که به کمک تبدیل بشن.


 نکته ی آخر:

اگر ۴۵ – ۰ عقب هستید و زمان برای جبران هم ندارید، داد و بیداد کردن و سخت گیری هیچ خاصیتی نداره چون باخت قطعیه. در این حالت چون چیزی برای از دست دادن ندارید و به دست آوردن ستاره هم نتیجه رو عوض نمیکنه، اجازه بدید حمله های باقیمانده برای کسب منابع (loot) انجام بشه و اعضا یکم از این باخت سود ببرن. پس زیاد سخت نگیرید.

امید وارم نخوشتون آمده باشد.

شخصیت داشته باش پست تو کانالو کپی کن نه اینو.منبعشم پاک نکن.


نظرات (۳)

  1. خیلی ممنون عالییییی
    من لیدر هستم و عمل میکنم به نظرم که جواب میده😉😉
    پست هاتون عالیه
    • پاسخ:

      خواهش میکنم.
      امید وارم به کار شما و بقیه اعضا بیاد
  2. سلام و خسته نباشید میگم سایت عالی دارین و مطلب هاتون عالیه موفق باشید یا علی
    • پاسخ:

      ممنون نظر لطف شماست سلامت باشی 
  3. با سلام و خسته نباشید من لیدر کلن هستم شاید این حرفا به کارم بیاد
    • پاسخ:

      امید وارم به دردتون بخوره موفق باشید ممنون که سایت ماور دنبال میکنید با تشکر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی