جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۱۲ ق.ظ
۰

جدیدترین هک کلش رویال

جدیدترین هک کلش رویال

نسخه بینهایت جم سکه و اکسیر کلش رویال

قابلیت ساخت کلن بدون نیاز روت

آپدیت ۲۷ تیرماه اضافه شدن نسخه جدید

این نسخه هک کلش رویال جم اکسیر و الماس بینهایت میباشد که سرور این نسخه هک شده کلش رویال کاملا جدا از سرور اصلی میباشد که هیچ آسیبی به اکانت اصلی شما نمیرساند با خیال راحت از کلش رویال هک شده و بینهایت لذت ببرید و از تمامی کارت هایی که در نسخه اصلی وجود دارد در نسخه بینهایت هم وجود دارد با دانلود کردن این نسخه به راحتی میتونین یک اتکر حرفه ای باشید . با پست جدیدترین هک کلش رویال فیض ببرید.

جدیدترین هک کلش رویال (جم بینهایت بدون روت) Clash Royale Hack


 

برخی از ویژیگی های هک کلش رویال :

قابلیت ساخت کلن بدون نیاز به روت کردن گوشی

جم سکه دارک و الماس بینهایت

قابلیت ذخیره بازی در نسخه هک کلش رویال

امکان ساخت استراتژیک کارت ها

دارا بودن آرنا های جدید در داخل بازی

این ویژیگی های که عرض کردیم در داخل هک کلش رویال (کلش رویال هک شده) میباشد که همه چیز نامحدود و بینهایت طراحی شده است و هر ماه آپدیت های جدیدی اضافه میکنیم پس برای دریافت آخرین نسخه هک کلش رویال سایت فور موبایل رو به خاطر بسپارید. و برای دریافت هک کلش اف کلنز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

هک کلش اف کلنز

اگر دیدید سرور شلوغ شد و نتونستید از نسخه بینهایت کلش رویال استفاده کنید یا clear history بزنین یا در زمان های دیگری سر بزنید چون این سرور هارو در همه دنیا استفاده میکنند شلوغ میباشد پس صبور باشید.

این باری در گوگل پلی یا در مارکت های دیگری وجود ندارد فقط در سایت ما عرضه شده است و ما در تاریخ ۱۳ تیرماه سرور های جدید رو گذاشتیم از اون ها استفاده نمایید.

لینک های دانلود :

دانلود نسخه هک کلش رویال آپدیت ۲۷ تیرماه

حجم فایل های هک شده کلش رویال ۹۰ مگابایت 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی